Valborg

Igår va de val borg elr Kresna noc som de heter på Slovenska ^^

Va med familjen ♥ och vi gjorde inte så mycket.
Hade planerat att gå till brasan men det regnade..
Lite tråkigt men de gjorde inte så mycket.

Istället satt jag och min ena bror ♥ och diskuterade livet och såg på tv halva natten.

De va rättt underhållande faktiskt.

Har börja märka att jag inte alls gillar att festa längre, men jag är inte ledsen för det.
Men några av mina vänner kanske tycker det är tråkigt. Men faktum är att jag kanske blivit trött på att festa.
Kanske är de så att jag bara inte orkar.

Det känns inte speciellt roligt längre...

Men jag älskar er iaf ! ♥


Massor av kramar ♥

Hoppas att det inte var en massa bråk där ni va igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0