Svag

Jag antar att livet går vidare även om jag känner mig svag

Jag antar att livet kanske inte blir som jag vill hela tiden

Jag antar att vi kanske har en chans till att få det här funka.
Men jag vet inte om jag vågar att ta den chansen, 
för jag vet vill verkligen inte sumpa den chansen för jag vill ju verkligen.
Samtidigt som de känns som om jag borde kanske gå vidare,
 eftersom det kanske inte är meningen att vi ska vara vi.
Men jag vet inte, jag vill ju inte att vi ska lida igen.
 Samtidigt som jag kommer ångra mig så mycket sen om jag inte tar chansen.
Jag känner mig väldigt delad och tom innut mig just nu.
Jag vet att han fortfarande älskar mig.



Han ska ringa mig efter träningen...
Vi får se hur de går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0