Som jag hade dig förut - Melissa Horn (med Lars Winnerbäck)




 

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där

Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

nu kan det va försent, att säga som det är


Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

och jag har försökt att fånga den andra men har aldrig nåt ut

jag vill ha en sista chans, så jag säger rakt ut


jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut


Jag vet att det är svårt över telefon

när jag va dig nära, vill du därifrån

jag vet att du har tänkt

men berätta hur du mår


jag försöker träffa andra men det är inte så lätt

jag har försökt att tänka bort dig men det är inte så lött

det är dags att lägga på

men att stanna känns så rätt


och jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Du måste kämpa lite du med..
Jag kan väl inte göra allt heller ?

2008-05-27 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0