Ni

Ni är världens bästa och inga ord finns att beskriva hur underbara ni är.

Jag är så glad att jag får vara er vän.


Ni finns alltid där i vorrt och i torrt.

Vi kan skratta och gråta tsm.

Vi kan bara vara i timmar utan o säga så mycket.


Jag vet att ni finns där om jag behöver prata och jag hoppas ni vet att jag finns där med.


Ni dömer inte och ni vill bara mitt bästa.


Jag har fan dom bästa vännerna i världen !


Tänker tillbaka på det senaste året och jag har inte haft så kul i hela mitt liv än när jag är med er


Ni förgyller mitt liv.


Bara ett mess, en kommentar elr ett litet meddelande på bdb

kan göra mig glad för resten av dagen. :)


Som ni vet har jag inte haft de lätt den senaste månaden men det är lite mitt eget fel.


Förlåt att jag inte sa något till dig. men vi hade inte chansen att prata ensamma.


Men ni har varit hur underbara som helst och inte frågat onödiga frågor

och låtit mig komma till er när jag var redo att prata.


Förlåt  Amanda att jag missade din fest..

Men du vet att jag inte mådde bra alls då.


Förlåt om jag dissat er men jag behövde tid för mig själv.


Men nu är jag tillbaka! Gladare än någonsin och längtar efter att tillbringa en massa tid med er!



Älskar er så enormt mycket.


Jag hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig !


Kommentarer
Postat av: Manda

Jag har inte heller mått så bra. För mgi var du aldrig borta, du fanns alltid där, även när du själv hade det som svårast.

Du var inte tvungen att berätta för någon. Det var helt ditt eget val. Du behöver inte be om förlåtelse till någon.

För mig har du inte dissat oss. Du har ju alltid funnits där, pratat över tele, messat, träffats även om inte ofta, kunnat stötta
mig trots allt.

Du är underbar gumman! hoppas att du vet det!

2008-05-26 @ 20:13:26
URL: http://www.blondochsmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0