Måndag

Idag är jag ledig :)
Ska till Jenny när hon ringer.. :)
Glömde säga att jag fortfarande finns på mitt gamla nr en stund till

Igår var jag så nervös som jag aldrig varit
Vi satt och pratade men till slut va vi så trötta att vi la oss ner

Jag vet inte riktigt vart vi står just nu
Men jag vet att det iaf är en bra bit på väg till att det ordnar sig

Känns skönt att kunna ligga i hans säkra armar igen utan att känna en massa skuldkänslor.
Nu känns dom bara ibland..


Somnade i hans armar och när han skulle gå imorse fick jag en kyss...

Det betyder väl något ?

Nu ska jag göra med varm oboj o bara njuta av att vara ledig




 


Kommentarer
Postat av: Manda

:D

2008-05-26 @ 10:08:22
URL: http://www.blondochsmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0