Hemma

Sitter hemma o är sjuk. Fryser o som fan o låter som en kråka när jag pratar.

Ska vara i Sunnerby imorgon.
De är inte kul o se samma musikal 5 ggr i rad ! Jag lovar !!

Men dom va dukitiga ! Väldigt duktiga även om ljudet inte funkade till 100%


Jaha då har jag upptänkt Adde igen xD

Såg hnm igår o kom på vf man kan kolla på hnm ^^

Han såg att jag kollade o kollade tillbax o log :)

Det är kul o se att någon uppskattar att någon kollar på dom :) :)

o JA om Adde om du nu läser det här : Jag tkr du är snygg ! så då får du veta de !

jag tkr faktiskt om o vara praktikant..

Får se hur de blir imorgon.. 

om jag är tillräckligt frisk att åka..

o på fredag.. undrar om jag ska åka ner o kolla igen.. för 6 ggn ? :S

Kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0