försommar !

Det märks att det är försommar nu.
Alla underbara amerikanska 50 - 70 tals bilar kommer ut på vägarna igen.

Liksom Söt Johans fars bil.
Johan hade den till skolan idag !

Jag ville så gärna åka. o jag skickade ett mess till han när han precis kom :

Jag : Jag vill oxå åka !!
Söt Johan : haha :)
Jag : vadå haha ?
Söt Johan: :) Du får åka med nån gång :)

De där gjorde min dag !!

Men jag vet fortfarande inte vart jag har hnm..
Min mor säger att han troligen inte skulle säga så om han inte gillade mig..
Men han kanske bara gillar mig som en vän..


SNÄLLA NI, HJÄLP MIG !

Han är såå fin o snäll..

Jag gillar verkligen han !

Men han är så blyg..

O Lollo tror han är dryg..

Men de tror inte jag..


aja de löser sig.. med tiden..


Massor av kramar ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0