fattar ingenting !

Förlåt för de senaste inlägget.

Jag ska förklara:

Jag o Johan har pratat o flirtat lite. Senast i fredags (9/5)

och igår (9/5) så skickade jag ett mess till hnm. I de messet så stod de att jag gillade hnm mkt.

Fick tillbaka:  Okej men jag har redan en flickvän.



HUR FAN TROR DU ATT JAG KÄNNER MIG NU?!?!

Jag trodde ju att de kanske skulle bli något.

Jag känner mig sårad
Han borde sagt att han fått en flickvän.

Vi har ju pratar på msn i över ett år.
O vi ser varandra varje dag i skolan.

Senast i tisdags elr i onsdags så va tjejer inget man skulle hålla på med enligt hnm.
Hur fan kan de gå så fort?
Hon hade ju sårat hnm. Han va sur o sårad o helt plötsligt är dom tsm.

Jag fattar ingenting !!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

fräck..borde ha sagt något tycker jag..! Delta i min blogg för att få upp humöret.

2008-05-10 @ 20:20:04
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hejsan! :) Nu är pågår det en ny designutlottning i min blogg om du är intresserad :) Ha en bra dag! :)

2008-05-10 @ 20:22:49
URL: http://charlotte3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0