Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Vad ska jag säga?

Nu är den mest underbara tiden i mitt liv över..

Kanske för alltid, men kanske bara för ett tag

Vi pratade om det igår och han sa att han inte klarade det här
.
Han sa att han bara skulle bli överbeskyddande och kontrollerande och det ville han inte vara.

Just nu gör det så jävla ont.

Men det kommer väl gå över antar jag.

Vi kysstes och sa Hejdå

Sen kramade han mig och viskade :

Jag kommer alltid älska dig

Jag hoppas att vi kanske kan fortsätta någon gång i framtiden.



Vi kanske kan det.

Men just nu behöver han tid..

Jag behöver tid,

en massa tid för att förlåta mig själv.




Kommentarer
Postat av: Manda

nawwww

2008-05-30 @ 23:29:36
URL: http://www.blondochsmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0