8 timmar

Pratade med han igår..
Han ringde vid halv 11 ...
o vi slutade prata vid halv 6 imorse
8 timmar..

telefonen va alldeles varm

Vi kom inte fram till så mycket.
Mer än att vi ska träffas snart och prata mer.


Han: Jag vet inte om jag kan lita på dig

Jag: Jag vet. Jag önskar att jag kunde ta tillbaka tiden.

Han: Jag vet men det kan du inte.

Jag: Nej jag vet. Förlåt för allt.

Han: Du ljög ju i alla fall inte för mig.

Tystnad..

Jag: Jag älskar dig fortfarande så mycket.

Tystnad....

Han: Jag vet..

Tystnad...

Han: Jag älskar dig med...





Jag vet inte vart vi är på väg
Jag vet inte ens vart vi va
och jag vet inte vart vi slutar.

Jag vet inte ens vad jag vill.
Jag sa det till hnm.
Han visste inte heller vad han ville.
Så vi står iaf på samma ställe när det gäller det.


Måste smälta allt..
Och prata med någon ..
Det skulle tydligen vara bra för oss..
Vi får se hur det blir.





Kommentarer
Postat av: Manda

önskar att det fanns någonting jag kunde göra. Saknar dig så mycket. hoppas verkligen att allt löser sig. kramar

2008-05-23 @ 23:17:22
URL: http://blondochsmart.blogg.se
Postat av: issa

det är en bit på väg iaf.. :) hoppas allt löser sig för dig tjejen ;) kram

2008-05-24 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0