Något nytt

Jaha då var jag också en "bloggare" väldigt sent men ändå..

Jag är en 16 årig tjej som bor på en gård i Sorunda med min familj o min katt..
Jag är väl nyfiken på livet i stort o vill inget mer än att upptäcka världen
 o kunna ge tillbaks till alla som har gett mig något.
Har väl inte haft världens bästa uppväxt men det är inte mina föräldrars fel.
Dom är underbara men väldigt väldigt stränga.


Jag går första året på Södertörna Fria Hantverksgymnasiumet i Skyttbrink
Trivs enormt bra, ville inte byta för en sekund.
Känner på mig att de här ca 2.5 åren kommer att gå med en väldig fart. Det är ju redan påsk snart.
(www.hantverksgymnasiet.se)

Är uppväxt med bilar o lastbilar
och med 50 - 60 tals musik men punkrocken ligger närmast hjärtat.

Älskar mina underbara vänner
skulle inte klara mig utan dom.

men nu ska jag spela the sims 2 o fortsätta lyssna på SP..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0