HATAR DET HÄR!!

Livet är komplicerat men varför? Om det inte vore nog med att ingen kommer att förstå sig på kärleken..


Jag hatar att göra illa människor jag älskar.

Jag älskar verkligen hnm.
Jag hoppas att han vet det.
Jag har världens dåligaste samvete.
Han har världens största rätt att hata mig o aldrig vilja träffa igen.
Han oskulsfulla lilla flickvän är inte så perfekt som han trodde.
Fast jag trodde att jag aldrig skulle göra någotsånt här.
Jag hatat det här!!!!!!!


Jagfattarintejaghatardethär!!


Jag fattar inte att jag var så här svag!
Jag orkar inte med det här!
Jag vill inte längre
Jag hoppas att jag iaf kan få en chans att säga förlåt ingen o kunna förklara,.
Men jag fattar också att jag kanske inte kommer att få det.
Jag vill inte förlora hnm, men jag vet så väl att jag kan det nu.

Den mest underbara killen i världen. Den snyggaste, sexigaste, snällaste, mest omtänksamma, underbara killen som finns och jag går o gör något så jävla idiotiskt!!!

Faan! Hatar verkligen det här!
Men detärväl mitt fel. Älskling har inte gjort något fel alls. Han har bara varit underbar...


Hoppas vi kan gå vidare....

Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas..


Om du läser det här Älskling!
Jag älskar dig verkligen o jag är så jävlaledsen att jag är dum i huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0