F**n

The sims 2 funkar inte =(  *suck*

Försökte spela lite Rally Trophy men jag hade ingen koncentration för att köra bil.. Speciellt inte när jag vill spela the sims..



Jag fullständigt hatar den här datan! Måste spara pengar till att köpa en egen.. Msn funkar inte, man kan inte kolla mailen, på vissa hemsidor kmr man inte in på.. *suck* jag hatar verkligen den här datan.. Och ibland funkar inte internet pga att alla fuckar upp sig.. Grr!!


Inte nog med det så är killens bästa vän på sjukhuset pga att han fick en hjärtattak när han stod o diskade men han trodde inte att det va något så han gick ut med sin hund.. o när han skulle öppna dörren till lägenheten när de hade gått ut och gått o skulle in så ramlade han ihop.. Han är bara 24!! Han har tydligen något fel på hjärtat... *Suck*



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0