den 25 mars

Påsken sög.. förutom att Jessika va här!! <3
Mor o Far va i Tyskland o firade Fars 50 års dag. Ville så gärna ha firat den med hnm =(  men nu ska jag göra det på lördag med alla roliga släktingar =)!!


va i jönköping på Bil mässan med bror o Jessika =) Hade as kul!!!



Men nu ska jag iväg till Handen för att köpa hårfärg med Amanda o sen ska vi till Jenny (i Jordbro :D ) för att färga vårta hår.. ska sova där o sen ska jag till Södertälje för att fträffa Elle =) vi ska hänga o fika o flumma ( Se upp i Södertälje centrum!!!!!) Sen ska vi till Johan (Rönninge) o spela GH (min första gång!!)



Ha det bäst!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jennyapbt.blogg.se/NEJtillkamphundJAtillpitbull

Yeah!

2008-03-25 @ 13:05:08
URL: http://Jennyapbt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0