Ännu ett inlägg

Har det jobbigt just nu så jag håller på att lägg upp en massa skum saker över allt..

Men det får ni stå ut med för det är väl det här som bloggarna är tillför...





Saknar min Älskade trasiga storebror..

Behöver verkligen prata med hnm om saker... Han förstår o dömer aldrig ..
Han kommer ut om ett år i juni..





Tiden har gått för fort.. snart har hela 1:an gått o jag har inte alls hängt med i svängarna..

Känns forfarande som om det inte var så länge sen jag, Jenny; Joel, Fredrik, satt o lyssnade på skum musik i Tungelsta o samma kväl åkte jag o Amanda o Isa upp till Sthlm på the Voice o pasade inte in.. (en galen punkare en flum unge o en hårdrockare. ) o letade efter Jennie..  o det var i Augusti o nu är det snart April redan.. Vart tar tiden vägen??









Hatar att tiden flyger iväg..

One day is another chance wasted..



Vart är jag på väg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0