Allt

Jaha då var det Måndag igen o livet vandrar vidare.
Är iaf stolt över att jag har fixat en praktik plats alldeles själv =)
Just nu sitter jag o ser på Dawson's Creek (älska!)
Har varit hos läkaren o fått en spruta o tagit en massa prover.
Undrar just om det ger någonting.
Har iaf fått redan på att jag inte har några läskiga sjukdomar.
Proven svaren får jag någon gång i veckan.
Hoppas på det bästa så jag får redan på om jag är allergisk mot något mer än nötter..
Typ som fisk!! Så jag slipper äta det..
Eller kåll fick kåll pudding i skolan idag..
 Bläää!!!!
Det va inget jag ville pröva så jag gjorde inte det.
Tror lärarna undrar hur mkt jag egentligen äter
eftersom jag nästan aldrig äter mkt i skolan eftersom
maten är så jä*vla äcklig.
Vi får maten från Tunaskolan.
Ingen vet vad vi ska få tills maten kommer
med en handikapsbuss...
Väldigt sexigt o uppmuntrande. xD



Massor av kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0