Försökte sova.....

Försökte sova.. men.. det gick inte så bra.


För det första klarar jag liksom inte riktigt av att sova på soffor och speciellt inte
Amandas pappas gamla hårda skinsoffa och för det andra är jag inte speciellt trött utan mer ledsen.

Amanda sover som en stock. Hon vart nog mer påverkad av  vodkan än jag.
Elr så har jag hunnit nyktra till för det behöver inte gå så lång tid utan alkohol intag innan jag nyktrar till.
(antaglgen det sista)


Jag saknar hnm för mkt för att sova just nu. Varje gång jag blundar tänker jag på hnm och när jag lägger mig ner så tänker jag på hnm och önskar att han vore här så han kunde hålla om mig, men nu är det ju så att han inte vill det.
Eller kan det.  Saknar hnm så mkt att jag vill gråta och skrika på samma gång. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta nu när jag vet att han kanske var den mest underbara killen jag någonsin kommer att träffa och nu har jag sumpat chansen med hnm.  Så jävla totalt !

Det känns så hopplöst allting just nu.

Det ena gänget bråkar. De andra gänget bara är med deras killar hela tiden

och kvar är jag och Johan, men han är problem med kärleken med.

Jag känner mig utan för ibland och är alltid som ett frågetecken

eftersom jag aldrig får redan på någonting.

Jag blir alltid den som får redan allt sist. Men samtidigt är det mig alla pratar ut med.

Men vem ska jag få prata ut med?

Vem ska jag lita på och prata med mitt i allt detta?

Har ni tänkt på att jag kanske inte alltid orkar vara den som alla kommer till och gråter?

Jag har mina egna problem och mina egna misstag att reda ut.

Just nu måste jag faktiskt ta itu med allt innan jag kan gå vidare.

Innan VI kan gå vidare.

och nu när allt kommeromkring..

Vem är det som alltid hamlar i mitten?

Vem är det som alltid aldrig vet vad hon ska göra?

Vem är det som alla vill ska välja?

Vem är det?

Jo jag. Jag kommer alltid i mitten av bråk.

och det är alltid jag som inte vet vad jag ska göra eftersom jag är vän med alla och jag kan och vill inte välja sida.

Så snälla låt mig inte välja, jag vill inte att någon ska bli sårad. Iaf inte av mig.

Jag vet så väl varför ni bråkar, men jag har inget med det att göra.

Eller har jag? Har jag missat något?

Jag vill inte bli som ett "skillsmässobarn".

Jag vill inte välja och jag vill inte att ni ska "turas om" att vara med mig.

Jag älskar er allihop.

Men just nu behöver jag lite egen tid.

Måste lista ut vad som egentligen hänt och försöka få allting "back to normal"

Men ni vet hur mycket ni betyder... och ni vet vilka ni är...

men jag hoppas ni förstår och jag hoppas ni inte blir sura på mig bara för jag inte vill välja sida.




Take care. Vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: Jennyapbt.blogg.se/

Thihi bus ungar super massor!



Håller med dig, Du behöver inte välja sida & du kan prata med mig.



Sötnos!

2008-06-07 @ 08:31:59
Postat av: Manda

Gumman, jag vill aldrig tvinga dig att vlja sida. Jag vet mycket väl hur du känner dig. Har själv så många gånger varit i mitten. Alltid hamnat i kläm. Alltid varit den folk gråtit ut hos. Alltid den som fått bära allas bördor. Alltid den som måste vara perfekt. Jag vill aldrig att du ska behöva gå igenom det du med. För mig är du aldrig sist att få veta. Du är alltid först. Eller tvåa. Jag hoppas att jag inte sårat dig på minsta sätt. Ska försöka se till att du inte hamnar i mitten. Älskar dig gumman. Så jävla mycket. Du betyder allt för mig. Och jag vill aldrig förlora dig. Jag finns här om du behöver mig. Jag hoppas att du vet det. <3



(Förlåt att jag sov när du var ledsen)

2008-06-07 @ 11:03:32
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0