Sthlm med Geral =)

va i sthlm idag med Geral de va skit kul =) köpte en parfym o lite pins =)

Har längtat efter att bara svara med någon jag gillar :9

Vi hade skit kul, mindes roliga tillfällen.
Tänk att jag bara känt henne i typ 8 månader o hon har blivit en av min a bästa o närmaste vänner.

Konstigt det där.

Ska till Västerås nästa helg =) ska bli skit kul, kanske träffar Isa där =) Skit långt att åka för att träffa henne, hon bor ju typ 8 km från mig.. ^^

Jag ska få träffa hennes ex o hon ska träffa mitt.  vilket ex- fest de kmr bli xD

Kommentarer
Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak angående bloggen? :)

2008-06-28 @ 21:07:10
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: issa

haha fan va kul de kommer bli x) hihi se ya there! ;D

2008-06-30 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0