Sommarlov

Äntligen sommarlov.


Med blandade känslor åkte jag bussen där ifrån.


Känns så konstigt att precis gått ut ettan.


Det känns som om det var en månad sen jag började i gymnasiet och nu har jag gått där ett år.


Med blandade känslor sa vi hejdå till våra underbara treor vid 11 idag.


De bokstavligen sprang ut ur dörren till skolgården.


Fan vad jag kommer sakna de.


Gav Johan en kram föresten.


Hans flickvän såg ut som om hon ville döda mig.



Med blandade känslor kommer jag ha mitt första sommarlov
 

så annurlunda från hur det har varit så många år förut.



Jag kommer sakna de sommrarna..


Önskar att någon kunde berättat det för mig förra sommaren
 


så att jag kunde ha tagit vara på den.


Jag kan inte annat än att tänka på hur mycket jag kan vuxit det här året.


Det känns helt sjuk om jag tänker på att jag har


varit med om det senaste året.


Men en sak vet jag :


Jag skulle aldrig aldrig klarat det utan mina underbara vänner :)



Tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0