Körkort / mamma 49

Jaha nu har man börjat då..

Ännu en sak som gör då så att man börjar känna sig gammal...  Körkort..

Igår köpte jag och mamma en cd- rom som hjpler en plugga in teorin. Jätte bra !

men jag varnar er.. kör inte för mkt med en sån där. Det blir för mkt på en gång.

Men det är kul att övningsköra och det är kul att känna hur man faktiskt bli bättre ..


Får hoppas att fars o brors handledar grejer kommer snart så vi får åka på riktiga vägarna =)

Älskar bilar =)



OJ !!
 

Min mamma fyller 49 imorgon (nästa år blir det ett stort år jag fyller 18 o mor fyller 50 xD )

Men jag har ingenaning om vad jag ska köpa till henne plus att jag inte har någon tid att köpa något om jag nu kmr på något att köpa..

Probemet är att ingen vet vad de ska köpa till henne. .

:S

aja det löser sig..

Imorgon kmr moster o morbror =) med blandade känslor faktiskt.. Eftersom moster vill att jag ska vara en tjej tjej som hennes döttra och som hon är.  Men jag är itne det.. Precis som min mamma ..

Aja min morbror är cool. (mosters man)

Massor av kramar..

ps. jag ska jobba imorgon.. får se hur det går.. Första dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0