Det gör ont

Just nu gör det bara ont, saknar båda så det gör ont, men mest Nicklas.

Jag är skit sjuk och kan inte sova eftersom jag nyser hela tiden.

Saknar så det gör ont.

Vill inget mer än att det ska bli den 7 juli !

Så jag kan få kramar hnm !

Men jag vill inte att det ska bli den den 11 =( eftersom det är då han åker in igen ;(

Kmr inte se hnm förens nästa juli elr augusti ;(

Ett år !

Ett jävla år måste jag stå ut !

Hur fan ska jag klara det ??!?!?!?!

Jag tror jag kmr gå sönder av saknad snart.

Saknar Kristoffer, saknar Nicklas, saknar Amanda, Jenny o Isa

men mest av allt så saknar jag Farmor idag

Farmor

vila i frid och lova att du vakar över mig och resten av familjen

Pappa saknar dig massor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0