bra dag

Idag var det en bra dag.

Fick sluta vid 11:15 ist för 15:00 men jag får full dag iaf  (Tur att man har en underbar chef xD )


Vill inte gå upp imorse. Kändes verkligen i hela kroppen när jag släppade mig själv upp ur sängen.


Är förkyld o vill bara egentligen vara hemma, men jag har ju jobbet att tänka på. O alla pengarna (typ 5712 men iaf )


o jag ska ju bara jobba den här veckan ut o sen på måndag.
 

Sen .. sen är det sommarlov som gäller !



Saknar alla mina vänner så enormt mkt, det blir så lång tråkigt utan er.


Btw Skickade ett meddelande på Facebook till brorsans polare för ågra veckor sen.


Han har fortfarande inte svarat. så i söndags skickade jag ett till. 


Hoppas han svarar. han är så underbart glad hela tiden. man blir så glad över att bara kolla på han =)




Kommentarer
Postat av: Manda

Haha skickade du ett till? Stalker :P Saknar dig sötnos <3 får träffas snart igen.

2008-06-25 @ 22:10:23
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0