Buss strejk

Va kul att börja sitt sommarlov med att man inte kmr någonstans alls.

Sitter mitt ute i ingenstans (aka hemma) o kmr ingenstans.

Bussarna går ju inte. OCH NEJ JAG KAN INTE TA ERSÄTTNIGSSBUSSARANA för dom går inte här !

Fan va irriterad jag blev igår.

Dom interjuvade en tant  på tv som klagade på att hon skulle bli isolerad nu när de skulle strejka.

Gissa vart hon bodde?

I FARSTA!

Va fan är jag om hon är isolerad?

Vissa tänker ju inte på oss som bor på landet o är helt beroende av bussar.

Tanten kunde iaf gå ut o tex handla men jag måste helt o hållet lita på att min familj kan köra mig o mitt på dan är alla o jobbar.

Hur kul kmr det vara att vara helt isolerad och beroende av andra att ta sig dit jag vill hela sommaren.

Nej fan kan dom inte komma överens snart?

Varför ska vi i allmänheten behöva bli drabbade?



Fan jag får väl gå till Västerhaninge elr Tumba.


Kommentarer
Postat av: manda

och tänk på de som bor här men inte har ngn bil :O

2008-07-01 @ 21:49:03
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0